Po
przedstawieniu prezentacji na forum klasy wykonawcy dokonają samooceny, a
następnie uczniowie zostaną ocenieni przez widzów.
A oto kryteria tej oceny:
WYMAGANIA
|
PODSTAWOWE
1 |
ROZSZERZAJACE
2 |
DOPEŁNIAJĄCE
3 |
WYKRACZAJACE
4 |
PUNKTY
|
Poziom
merytoryczny
opracowania
|
podane
informacje mają niewiele wspólnego z tematem
|
temat
zrealizowany pobieżnie z błędami merytorycznymi
|
zebrano
wystarczającą ilość informacji
bez błędów merytorycznych |
temat
został wyczerpany
i bezbłędny, informacje znacznie wykraczają poza założone cele |
1-4
|
Sposób
przedstawienia
informacji,
wrażenia wizualne
|
układ
treści mało czytelny, źle sformatowany tekst,
z
błędami
gramatycznymi, stylistycznymi i(lub) logicznymi |
prezentacja
wykonana mało estetycznie, zawiera pojedyncze błędy stylistyczne
i ortograficzne |
prezentacja
ciekawa graficznie, dobry dobór kolorów,
bez błędów ortograficznych i stylistycznych |
Rozdzielczość
i kolorystyka slajdów doskonała, prezentacja bardzo dobrze zaprojektowana
i wykonana, atrakcyjna wizualnie bez błędów |
1-4
|
Angażowanie grupy, umiejętność współpracy
|
Nie wszyscy członkowie angażują się w pracę.
|
większość
grupy pracuje indywidualnie, niewielkie konflikty
|
dobra
organizacja pracy, występuje współdziałanie
|
doskonała
współpraca całej grupy, każdy członek grupy bardzo zaangażowany
|
1-4
|
Prezentacja na forum klasy
|
prezentacja
mało ciekawa
|
prezentacja
ciekawa, ale brak dobrego przygotowania uczniów.
|
prezentacja
ciekawa, dobre przygotowanie ze strony uczniów. Poprawność językowa.
|
prezentacja
bardzo ciekawa, bardzo dobre przygotowanie uczniów, poprawność językowa Spójność
wypowiedzi z zawartością prezentowanych slajdów
|
1-4
|
Ilośc punktów |
Ocena
|
15-16
|
celująca
|
13-14
|
bardzo dobra
|
12-10
|
dobra
|
7- 9
|
|
4 - 6
|
dopuszczająca
|
0-3
|
niedostateczna
|